så jävla less

alltså seriöst jag orka inte.
vafan jaa, jag skrev att nån hade va pinsam
men jag va ju inte seriös om att jag inte skulle visa mig ute
de va ju inte världens största grej hallå?
och till alla som tror dom vet vem de va till,
ni vet verkligen inte,
de va inte om nån i jörn,
världen är stor,
å de finns många pinsamma.
om jag skulle ha vetat att de skulle ha blive en såhär stor grej om de så hade jag inte skrive de.

de va en oseriös grej jag skrev.
den pinsamma hade inte gjort nå stort.
som vem ha aldrig sagt: "jag skulle aldrig ha visa mig ute om jag hade gjort de" och varit oseriös?

jag bli ba så jävla less på att alla tar ALLT så seriöst.
vafan jag är en oseriös människa,
jag skämta om de mesta, jag är ofta glad, jag är seriös när de bli allvar.
ni som känner mig vet de.
ni som inte känner mig fick veta de nu.

jag vet långt inlägg men jag blev ba less på allt skitsnack om alla som tror att dom vet allt.

orka inte mer nu, så godnatt.

/i

Kommentarer
Postat av: hli

förstår att du blir less. men vad du än gör så ursäkta dig inte. lägg det bara åt sidan och gå vidare :-)

2010-09-21 @ 08:30:52
URL: http://menbraajobbathanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0