ilona - en mindre små, en små, en mellan små, en stor små

våran uppdatering är sämst, sen är den ännu mer sämst, sen galet mycke sämst. vi ha typ 2 besökare, de är jag å emma. så de är ba vi som läser den för uppdaten är så sämst. hej emma å jag, våra ändå läsare.
haha okej jag ska sluta de är faktiskt typ 6 st som ha klicka in på bloggen idag, woow. okej inte så lite men iaf. jag fatta varför ingen läser. ska skärpa mig iaf. 
helgen gick galet fort! TRÄFFADE MYCKE FINA GOSSAR Å DAMER! + att i min värld är de typ lördag för jag ha sovit hela dan, då tänker ni: men vafan hon ha ju skola?! mitt svar är: jag vet, men jag va så död imorse att jag hörde inte larmet å sen vakna jag kring typ halv 3 å opsi då är visst skolan slut. galet värre. ses imorgon på skolan kamrater!
men nu ska jag duscha å försöka se ut som en levande människa. höres!

detta blev resultatet av en pigg ilona i lördags då hon kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0