ilona - UNDERBAAAART

tänkte ba skriva ett inlägg så ni inte tror att jag har blivit rånad å blev tvungen att tigga i tunnelbanan så nån skulle kunna skänka mig en tjuga till mat eller att jag helt plötsligt bara fick för mig att springa upp för globen å vägra gå ner förän de kommer en snygg räddningskille hängades från en knall rosa helikopter eller att jag gick på stan å träffade the man off my dreams å vi rymde till hawaii å levde lyckliga i alla våra dar.
okej de kanske ni inte trodde.
aja till saken så ha jag shoppat galet mycke, i min värld. OCH jag ha blivit galet brun, i min värld. OCH de är lörda varje dag, i min värld. som ni förstår så är min värld underbar. MEN jag ha faktiskt hitta ganska mycke å bra grejer! å liiiiite brun ha jag blive! å de va lördag igår (idag i min värld)!
tänkte ba meddela er i att jag ha inte sett en snöflinga å de är varmt å sol. UNDERBART
tänkte oxå meddela er att vi såg musikalen Romeo å JuliaGöta Lejon å den ägde så mycket att jag skulle kunna se den varje dag, iaf akt ett för den va så SJUKT bra, gå inte förklara man måste se för att fatta!

de blev fett långt men vi höres en annan dag!


coooolingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0