Emma- I knowww

what is it grandpap'a?

I´m sitting here alone with my memories, starring at a picture of Luisa och jag
Ever since Luisa left me I just can´t go on

Cheklistan för idag:

Skola
äta
fika
äta¨
Ute o sprang
äta
Vara med Suleyman¨
FIlM MED SULEYMAN
Äta med Suleyman
LÅTE SULEYMAN SKRIVA PÅ BLOGGEN
Äta en SULEYMAN

KLAAAART!!

snart ska jag låta mina BIG muskler vila upp sig till morgondagen
Piteå, that´s what happened

That´s a good time






Sovgott mina små fåglar!
vill bara tacka för denna underbara dag....just soo you know


Nee eller vad säger ni, ska jag ta och bänkpressa lite?
Bygga upp lite fett och sedan ta en protein dricka?
Tror kroppern behöver det


Don´t eat my bananas, drink Ganenomax(?) istället

Let´s go toooo the mal today


Okey hejdå!
hejhej
nyenye
byebye
Gutentag


Mmmmmmmmmmm

Brist på bilder...fin brud denna3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0