ilona - every time you're next to me

jag är en väldig tragisk människa..
ha inte sett dagsljus, ha inte va utanför mitt hus, ha inte ens orka ta på mig vanliga kläder på hela helgen..
i fredags såg jag ut som en normal människa men inte fredag å lördag. tragisk.

aja skolan imorn, eller idag blire klockan är över 12.
ska till the dentist så jag få en mini sovmorron.
efter de så börja min tragiska livscirkel om igen.

HAHA vilka tragiska inlägg jag ha gjort på sista tiden.
ska försöka skärpa mig.

jag kan inte beskriva hur mýcke jag hata vintern.
VILL HA SOMMAR!
ska flytta så långt bort som möjligt från snön, later in my life.

puss på er som vill ha sommar.

om du skull göra det så skull jag inte ens vilja prata med dig, ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0