ilona - hiss&diss


* AVENGED SEVENFOLD, dom är som glass. är du glad? lyssna på A7X. är du ledsen? lyssna på A7X. är du lycklig? lyssna på A7X. är du förbannad? lyssna på A7X. ha du tråkigt? lyssna på A7X. ja ni fatta vad jag mena. de jag ville säga va ba att dom är helt sjukt bra!



* VÄDRET, de börjar ju bli varmare så man iaf kan leva utomhus utan att dö. å att slippa ha i motorvärmarn i 324år innan du kan fara ut me epa.



* NATIONELLA, asså varför ha man nationella i typ kemi å dom ämnena? kan vi inte ba ha i svenska, matte å engelska, dä är ju ba dom som är viktiga. dö

* FLIMER, asså inte filmer, utan att jag inte hittar nå nya bra. jag ha sett alla som är sevärda å vissa som verkligen inte är sevärda.

Kommentarer
Postat av: lovisa

snygg header!

2011-03-18 @ 10:36:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0