ilona - switch-up

halsen tar död på mig. ingen skola idag inte. måste göra MASSOR me läxor. min dröm.
btww så drar jag till fjällen imorrn. kommer att suga. kommer att bli ännu mer sjuk.
jag ber till gud att mamma å pappa går med på att lämna mig hemma. de värsta är att jag hellre är i jörn än i jävla bäverholmen... om dom inte gå med på de så ska jag be till gud att de finns internet där borta.


vill ju hänga me brudarna, inte sitta i en stuga utan rinnande vatten i nå ställe som heter bäverholmen...


Kommentarer
Postat av: MStrandberg

KÖR SKOTER DÄR ! de är helt underbart! jag ska dit v.17 fast jag håller med, jag ha varit där nästan varenda år i typ 5 års tid o de är inte så kul. jag kommer verkligen inte orka vara där en hel vecka, oh no.

2011-04-03 @ 16:03:51
URL: http://mimmistrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0