ilona - finn felen




bilden ovanför är ett kort på min mobil som jag lånat av elise eftersom att min mobil råkade utför en tragisk kastolycka för några månader sen. men jag vill inte lämna igen elise mobil för den ha konversation å de ha inte min riktiga. + att elise mobil måste man tejpa igen så man kan olyckligtvis inte skjuta ihop den som man vanligtvis kan.
Men till de viktiga. Jag fick ett sms av min kära vän luisa å när jag ska svara så tänker jag: VART I HELVETET ÄR 1AN, 2AN Å 3AN. som ni ser på bilden så existerar dom inte. jag fick panik men tillsist så kom jag på att jag hade tejpa om mobilen idag och den måste ha tryckt ihop sig. så nu är allt frid å fröjd å BTW jag är klar med idrottsuppgiften.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0