ilona - ibland är jag duktig, faktiskt

idag blev de ingen skola för mig. de va en jobbig natt såååå...
MEN så duktig som jag är så ha jag näääästan gjort klart A Journey som iofs skulle ha va inne för typ 3 månader sen meeen bättre sent än aldrig + att jag är lite efterbliven.
om microsoft ba kunde funka så skulle jag va klar ikväll å maria skulle typ gråta för att jag lämnar in den. men ikket. nu ska jag göra mer läxa.
blir en tidig kväll för imorrn ska jag till skolan.



hetingar i STOCKHOLM↓, saknar de stället...


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha härlig bild =)

hoppas du får en fin torsdag!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-05-18 @ 22:58:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: elise

FAN VA HETA VI ÄR

2011-05-19 @ 16:24:33
URL: http://idelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0