ilona - jag vill jag vill jag vill

ingen, nu menar jag verkligen INGEN kan fatta hur jäääävla mycke jag vill till metaltown!!
jag vill dit så gärna att jag LÄTT skulle kunna typ kapa av ett ben om jag så skulle måsta.
de är så hemskt att man inte är 18 eller nå så man ba hade kunna sticka me bil. skit samma om jag hade blivit fattig jag hade LÄTT gjort de, utan att tveka!
jag vill dit så gärna...
så om de finns nån människa som ba: åh fan jag ska till metaltown. så äre bara att höra av dig till ilona för jag följer!
tänk att se avenged sevenfold, volbeat, system of a down osvosv live!
sååå jävla najjs!


har stryckit under dom bästa!

tänk att se den är godingen irl




Kommentarer
Postat av: MStrandberg

till emma:

Sv: är du HELT säker?:)

2011-05-15 @ 18:02:32
URL: http://mimmistrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0